Hitro zamrznjeni proizvodi
Brezplačna dostava
Zadovoljna stranka ali povrnjen denar
Plačilo ob dostavi
Opravite nakup 0-24 h

Vprašanja in odgovori

Imam vaš kupon . Kako ga lahko izkoristim?

Če imate kupon nas lahko kontaktirate na našo brezplačno številko 080 13 12.

Ali je u bofrost*u potrebno plačati vnaprej?

Ne, naročene proizvode plačate izključno v trenutku prevzema, z gotovino, debetno ali kreditno kartico.

Zakaj so naši proizvodi dražji v primerjavi s tistimi v trgovini?

V cene bofrost*a so vključeni različni dejavniki. Eden od njih je kvaliteta. Zahvaljujoč neprekinjeni temperaturni verigi zagotavljamo popolnoma ohranjena živila. Vse sestavine bofrost*ovih proizvodov imajo poreklo s področij gojenja ali ribolovnih con, ki so skrbno izbrani, zelenjava pa se obira in hitro zamrzne v trenutku optimalne zrelosti. Poleg tega naši proizvodi ne vsebujejo umetnih barvil, umetnih arom in nasičenih maščob. Kvaliteto zagotavlja tudi naših 1.000.000 analiz letno, ter 20.000 zadovoljnih kupcev, ki nas priporočajo svojim prijateljem.

Kaj se zgodi če nisem v trenutku dostave na dogovorjenem naslovu?

Če ste v trenutku prevzema odsotni, vas bomo kontaktirali z SMS sporočilom ali po telefonu, da se dogovorimo za novo dostavo v naslednjem terminu.

Zame je preveč, če kupujem vsakih 14 dni. Ali je mogoče kupovati enkrat mesečno?

Seveda! S klicem na brezplačno številko 080 13 12 (od 9-16h) se lahko dogovorite, kako pogosto želite kupovati. Če kupujete preko spleta, lahko na naši spletni strani izberete datum in termin, ki Vam najbolj ustreza.

Ali lahko zaupamo kvaliteti vaših proizvodov?

Trdno verjamemo v kvaliteto svojih proizvodov. Iz tega razloga uporabljamo formulo „zadovoljna stranka ali povrnjen denar“ Če niste zadovoljni z nekaterimi proizvodi, ste lahko brez skrbi. Proizvod bomo prevzeli in Vam povrnili denar pri naslednji dostavi.

Kaj je bofrost*?

Bofrost* je vodilno podjetje pri prodaji in distribuciji zamrznjene hrane od vrat do vrat. Nastal je 1966 leta v Nemčiji. Za celotno Slovenijo obstaja poslovalnica in klicni center s sedežem v Ljubljani. Naša naloga je dostaviti kvalitetne proizvode v domove naših kupcev. V katalogu lahko izberete skoraj 300 specialitet, ki jih posodobimo vsakih 6 mesecev (pomlad-poletje in jesen-zima). Razen tega lahko na vsakih 15 dni izberete nove proizvode iz naših dvotedenskih letakov.

 

Ali obstaja minimalni znesek za naročilo?

Ne obstaja nikakršna obveznost. Na spletni strani znaša minimalni nakup 20 evrov in lahko kupiš, kadar želiš. Neposredni nakup pri prodajalcu znaša minimalni nakup 15 evrov.

Na kakneš način lahko naročim bofrost* proizvode?

Bofrost* proizvode lahko naročite neposredno pri svojem prodajalcu, pri telefonistki, s klicem na naš brezplačni telefon 080 13 12 ali na spletni strani www.bofrost.si.

Kako vas lahko kontaktiram, če želim izvedeti datum naslednje dostave?

Pokličete lahko brezplačni telefon 080 13 12 ali pošljete elektronsko pošto. Odgovorili vam bodo usposobljeni zaposleni, ki so vam na razpolago od ponedeljka do petka od 09.00 do 16.00, ki vam bodo odgovorili na vsako vprašanje.

Kdaj in kako plačam naročene proizvode ?

Naročene proizvode plačate izključno v trenutku prevzema, z gotovino, debetno ali kreditno kartico.

Kaj lahko storim, če nisem zadovoljen /zadovoljna z dostavljenimi proizvodi?

V primeru, da ste iz kateregakoli razloga nezadovoljni z nekaterimi proizvodi, nam pošljite elektronsko pošto ali pa se obrnite na svojega prodajalca, telefonistko, pokličite na brezplačni telefon 08 13 12. Bofrost* se obvezuje, da bo pri prvi naslednji dostavi zamenjal proizvod ali pa vam povrnil denar.